📞 צור קשר : 055-966-1048

הובלת בתים באודים שירותי הובלת דירה באודים

הובלת בתים באודים

משנעים את דירתכם בראש שקט ובעלויות שלא ציפיתם להן!

חדשות טובות! אתם עוברים דירה באודים? בטרם תיכנסו אל החגיגות בציפייה ליום הסוחף, אתם צריכים להזמין מניידים שעושים הזזה של בית גדול באודים והסביבה בעלויות נפלאות. באתר שלנו "הובלת בתים באודים" מתגאים להציג לכם שירותים ברמה הגבוהה ביותר ומחירים מיוחדים, אשר ממש יגרמו לכם לחפוץ לעשות מעבר!

  • הובלות קטנות בבת ים במחיר זול באודים
  • הובלת משרדים באודים
  • הובלת דירה מחיר מ 460 ₪ באודים
  • הובלות דירה במחיר זול כולל אריזה ופירוק באודים
  • מעבר פירוק ואחסון הדירות מגורים בעלויות ותמחורים מתחת לשוק!
  • הזזה של קוטג' באודים פלוס פירוק ואריזה
  • אפשרות ההובלה בהזמנת מנוף
  • אחסון תכולת בית קרקע לזמן לא ארוך, בערך כשבעה ימים
  • ו/או זמן ארוך מאוד, בערך ירח ורוב הזמן 365 יום
  • קבלו הצעה הוגנת בנושא ניסור בטון הכי טובה ברשת חייגו:

העברות בית, ככה עושים את זה כיום

השירות המוצע איתנו זה לא טיפולי שינוע, אלא עבורכם מוגש אף שירות של העברה ועטיפת ואריזת בתי עסק. כך, אתם כלל לא אמורים להשקיע זמן ארוך במיוחד באריזה של דירתכם, להיפך: אתם זוכים הכוונה נוספת רגע לפני ההובלה. הזזת בית גדול הינה העברה רצינית, שכן מן הסוג הזה יש בתוכם כמות גדולה של פריטים, ועל-ידי כך עשייה של אריזת הבית בדר"כ, היא לא קצרה. על כן, אשרו לעצמכם לגרום להפיכת השינוע לבלתי-מסובך, ללא סיבוכים ובזריזות אצל איש מקצוע נפלא באזור אודים. במצב בו תוך כדי הפירוק יתבהר לכם שקיימים פריטים שלא תהיו מעוניינים להוביל איתכם, תדעו שאנו מספקים גם שירות של העברה ואיחסוני בית פרטי. כך, הדברים שלכם יישמרו באחסון מעולה עד הזמן שבו יהיה ברצונכם לשחרר אותם.

מעבר קוטג', איך עשוי מחיר הובלות הדירה

בואו ניגש לעניין, כמה נשלם על הובלת בית? ההסבר לשאלה הזו הוא בעצם משתנה, ונע על-פי כמה חדרי שינה שבבעלותכם, לגודל האביזרים ומשקל הכולל. במקביל, נשאלת השאלה האם חברת ההובלה מספקת לכם עזרה מהצד לדוגמה: שירותי אריזה וכיוצא באלה. אם כך, בשביל הצעה הוגנת ללא רבב, הרימו אלינו טלפון ונביא לכם המלצה זולה מן המצופה ונוחה!

המדריך השלם להובלה של החדרים ובתי המגורים

אחד המעברים וההעברות הכי מוזמנות היא הובלת הבתים. במצב בו אתם ניצבים במצב בו אתם עתידים להתפשט בעתיד הקרוב ולעבור בית, ממש כאן ב"הובלת בתים באודים" מספקים מענה על הקושיות החוזרות ונשנות שנוגעות להזזת בתים. כל הובלה, אף העברת דירה מן המרכז לאיזור השרון כולל הובלה של בית מאיזור תל-אביב לאיזור הדרום אוצרות בחובן גורם מקשר אם כן, החלק לדלקמן מתאים לכל מי שצריכים להוביל את הבית שלהם ולטפל בעניין ביתר קלות.

מהם הפרטים אשר דרוש להעביר לאנשי מקצוע?

עניין מספר אחת שכדאי לקיים ממש בטרם הובלה של בית באודים הינו לספק פרטים למובילים בהקשר למעבר שאתם עושים. להדגמה, האם הינכם תרים אחר טיפולי העברת פנטהאוז או לחלופין העברת יחידת דיור? עד כמה שהאינפורמציה שתיתנו ידויק, מסתבר שנוכל להתאים עבורכם הצעות מיוחדות שיהיו מתאימים לצרכים שלכם. במקביל, תדרשו להעביר ידע במה שקשור לציוד למשל מספר מוצרי החשמל מצויים אצלכם, את מס' פריטי הריהוט, האם הרהיטים שלכם מצריכים טיפולי פירוק והרכבה והאם קיימים רהיטים כבדים וגדולים אשר אותם אפשרי להוציא לפועל בעזרת הובלת דירות תוך שימוש במנוף.

כמה ימים בטרם הובלות הרהיטים מבצעים אריזה?

יש עוברי דירה המסתייעים בטיפולי עסקי העברות דירה וזוכים לעטיפת הדירה כולה ע"י מערך מובילים ותיק, ישנם אלו שבוחרים לאסוף את החפצים שברשותם גלמודים. ככה, מופיעה הקושייה וזו כמה ימים בטרם המעבר נכון לעשות אריזה של הדירה. המענה לקושייה זו בלתי יציב בעיקר וזאת ע"פ מימדי הבית שלכם. אם אתם מבצעים הזזת תכולת בית בגודל של כשני חדרים כדי שתקבלו מושגים, אופציונלי עבורכם להוציא לפועל אריזה כ-14 ימים בערך עוד לפני השינוע. במידה ואנשי המקצוע עושים דרכם לדירתכם כדי לעשות שינוע בית קרקע ולחלופין הובלה של בית גדול בהיקף כ-5 ולחלופין שש חדרי שינה, יוצא שנצרך זמן ארוך במיוחד לעבודה.

בקורולציה לאילו פרמטרים מוחלט מחיר ההעברה שאתם מבצעים?

בואו ניגש לזה, איזה כוחות משפיעים לכם על תעריף השינוע? דבר מס' אחת הינו , כמו שכבר ניחשתם, גודל הדירה ומשקל האביזרים. תמחור הובלת בית ענק בגודל 5 חדרי שינה, יהיה בעלות גבוהה בהשוואה להובלות של דירת חדר , סתם כדוגמה. בנוסף, לגבי היותכם עושים ניצול של עזרה אקסטרה למשל שאנחנו לא נוטשים אתכם עם ההגעה לדירה החדשה! מרכיבים ומפרקים את הרהיטים, שירותי הנפה אשר מתומחרת על פי פרק הזמן עד שהשינוע מסתיים ואם סבלים נשלחים להעניק עזרה. בנוסף, טווח הנסיעה בין הנקודות משפיע גם על התשובה לקושייה עלות הובלות בית. ע"פ זמן הנסיעה, ככל שהוא בין הבית העכשווי לדירתכם העתידית רב יותר, יוצא מצב שמחיר ועלות המעבר נוסקת. סתם כדוגמה, הובלת דירות מהמרכז לצפון תגיע לעלות גבוהה שלא כמו מעבר פנטהאוז באיזור תל-אביב אל דירה אחרת באיזור המרכז. דבר נוסף כזה שחד משמעית מסוגל להשפיע לכם על עלות הובלות הדירה הוא הצורה של האריזה ופירוק שאתם עושים.

באיזה אופן האריזה שלכם מסוגלת להנמיך את מחיר השינוע?

מבצעים אריזה של הבית ממש לפני העברת דירה מדרום הארץ לצפונה? בצעו את האריזה בצורה מושכלת! בהתאם לכמות הארגזים וקופסאות, יוצא מצב שתבזבזו כמות קטנה יותר של מזומן על שינוע הדירה. ע"כ, אפילו אם אתם רגע לפני הובלת דירה ו/או הובלה של וילה, סחטו עד תום את הדיל בארגזים וחתרו שיישאר בצורה מינימלית איזורים ריקים בהם. פשוט להבין: כמות גדולה של קופסאות קרטון על-גבי רכב השינוע, תוספת מחיר לשינוע הדירה.

Bayt

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *